äitini kotiutui tänään ns. "ryyppy" reissulta, pikkujouluja kun  olivat viettämässä ja ne kestivät sen 2 päivää.

tulivat sitten meiltä hakemaan "lastaan" kotiin,kissua.

Ilmoitti sitten siinä samalla että heille tulee  uusi vauva ensi viikolla.

Sakemannin ja labbiksen sekoitus.

Kysyin että mihkä meinaavat sitten hoitoon kun lähtevät pörräämään, eivät kuulemma tienneet.

Toivotaan että eivät meinanneet meille koska pelkään isoja koiria ja minä sen kanssa täällä sitten päivät pitkät oisin kun muut töissä ja koulussa.

Isännys tuossa koitti ripittää  minua miksi pitää heti alkuun olla negatiivinen asenne? Minkäs minä sille voin että isoja koiria pelkään ja miten sen peitän lapsilta, etten samaa pelkoa omiini siirtäisi, miten olen OMASSA kodissani ISON koiran kanssa ja lapsien jos ja kun herrasväki lähtee pörräämään.

Enkä lapsille ole omaa pelkoa näyttänyt  siinä mielessä miten minua ripitettiin.

Jos meinaan minä antaisin NIIN vahvoja signaaleja kuin annettiin tänään ymmärtää niin meillä ei yksikään lapsi söisi lihaa taikka kalaa.

Niin hyvin siis osaan peittää lapsilta  tapani ,meillä kaikki lapset siis syövät lihaa ja kalaa vaikka äiti on lähes vegaani, taas lähtee juttu rönsyämään ,mutta siis

pitäisikö minun vaan olla pelkäämättä ja esittää, minkä koirakin varmasti haistaa?

Eipä siinä mitään koira olkoon sitten meillä hoidossa ja ovat sitten isännyksen kanssa mökissä.

4 päivän tiukka kuuri ja ollaan ottamassa uutta perheen jäsentä edellisestäkin koirasta luovuttiin selitysten mukaan siksi kun on allergiaa ja meidän oma koiruuskin aiheuttaa allergia oireita.

Mutta kun he nyt näin ja kyllä he kouluttavat,SUORAAN SANOTTUNA tohdin epäillä.

Äh pitäisi koittaa elää vain omaa elämää, mutta kun vanhukset tuossa naapurissa niin tiedän KOKEMUKSESTA että heidän valintansa elämässä vaikuttaa meidän elämään siinä missä meidän valintamme heidän elämään.

voin taas vain *huokaista*

Alkaispa taas kohta selvä kausi.

Jo silloin kun he tähän muutivat pelkäsin, että muuttavatko liian lähelle?

On se h**vetti kun pitäs aina vaan taipua toisten tahtoon.

Kertokaapa viisaammat miten olen pelkäämättä ISOA koiraa?

Kokemuksesta voin kertoa kuinka pennun kanssa tulin toimeen, mutta kun kasvoi isommaksi aloin pelätä.