Niin se vaan juiliminen lihaksistossa jatkuu.Olo ei ole ollenkaan hyvä, Vaavankin sain päiväunille ja nukkui oikein 45min=(

Harrastuksen pariin ois kiva uppoutua, mutta kun ei oikein filtti niskassa pysty tekemään mitään ja ilman filttiä ei tarkene.

On myöskin vaihtoja kesken tänään sitten lähetin kyselyä missä tilaukseni viipyy, kun on ollut jo yli kuukauden matkalla. Koska tarvitseisin tuotteen ennen kuun vaihdetta.

On kuulemma tulossa parinviikon sisään, eihän se sitten minua enään auta ja nyt pitää ruvet jo miettimään valmiiksi, jotain muuta=(

TAAS ideani meni uusiksi niinkuin edellisessä vaihdossa.

Eli kohta minulla 2 ohjetta joilla en tee mitään kun olen ne vaihtoja varten ostanut, saas kattoa nyt jos vaikka sais johonkin toiseen vaihtoon ne lykättyä=(

Sitten tullaankin siihen, mitä nyt sitten keksin tähän käynnissä olevaan vaihtoon=( että voi sapettaa.

Prkl......sanon tähän. harmittaa taas niin, että tekis mieli purkaa kauppa ja toivottaa hyvää jatkoa.

No niinkuin aina, minä en pura kauppaa, enkä raivoa myyjälle sehän ei mitään auta, kun ei tuote tule niin se ei tule, mutta niinkuin ennenkin olen lopettanut sen myymälän asiakkaana jos en ole ollut palveluun tyytyväinen.

Onhan nuo mallit, mitä tuossa on kivoja ja voisin ne itsekkin tehdä, mutta on noita keskeneräisyyksiä tarpeeksi ja kun olin ne jo valmiiksi ajatellut tietylle ihmiselle. Niin tuntuu lähes varkaudelle lähteä niitä itse tekemään;)

Pitää katsoa mitä niistä keksin, alan jo tuosta toisesta lämmetä yhdelle ajatukselle, tulevaan vaihtoon.=)

Vaava tahtoo nyt huomiota.....katkee kohta netti yhteys....